domingo, 17 de junio de 2007

LISTA DE ALUMNOS/AS DE 3º "A" QUE TEÑEN QUE RECUPERAR

3º ESO Ciencias Sociais
LISTADO DE ALUMNOS/AS DO 3º de ESO “A”
QUE TEÑEN QUE RECUPERAR NO VINDEIRO EXAMEN

Cristina Armada……………..Recuperar todo o curso
Marcos Bolaño………………Recuperar a 3ª avaliación
Borja Calviño………………..Recuperar a 3ª avaliación
Lidia Candal…………………Recuperara todo o curso
Alba R. Corral……………… Recuperar 2ª e 3ª avaliación (*)
Joel Cortés…………………..Recuperar 3ª avaliación
Nuria Doldán………………..Recuperar todo o curso
Carlos Hermida……………..Recuperar todo o curso
Carlos Iglesias………………Recuperar 3ª avaliación

Lémbrase a todos/as que para aprobar a materia de CCSS débense aprobar tódalas avaliacións. Os que se examinan dunha avaliación, no caso de suspenderla neste examen, quedaríalles toda a materia do curso para o examen de setembro. Do mesmo xeito, aprobar este examen ( levando todo ou unha avaliación) implica aprobar o curso en xuño.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

pr0o0o0o0o!!!

pEr0 tAmbIéN p0n lAs n0tAS De l0S ke apr0baRoN kE keRem0S sAbEr MáS 0 MeN0S nUeStrA meDia!!

aLa nA mAs

cia0

"er profe" dijo...

para iso darémoslle un chisco de emoción e vos digo as notas do examen o luns. As notas finais non que iso non o decido ata a avaliación.

Anónimo dijo...

ese eu,aproveiiiiiiiiiiii

*..LasNenasLokas..* dijo...

o0o0o0!!!pro e deixasnos coa intriga.....bueno estou de acordo..enton ata o luns.....ke sepas ke LA RIOJA THE BEST E PRO?(ESO YA ME SUBE UN PUNTO POR LO MENOS NO?)

ciao

Anónimo dijo...

aps pro o comentario de arriba e meu,pero púxeno co nome do meu blog e mais o de cristina

adeus!!